Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist calFemale/Antarctica Recent Activity
Deviant for 5 Months
Needs Core Membership
Statistics 15 Deviations 202 Comments 412 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Groups

This user is not currently part of any groups.

Activity


hi (sketch) by NekoCalista
hi (sketch)
oi i didnt upload in years bc my lifes weird but ill try to upload more not that anyone cares lmao but ye idw b dead
i litteraly just finished this in like 8 mins
ik the gummy bear was a cheesy thingto do but wtv
Loading...
When you didnt draw in a month : ) kill me pls
Fiiishhh by NekoCalista
Fiiishhh
Ok maybe its a rare breed of tiny orange fish idk i wasnt thinking o ksigh 
Loading...

Journal

No journal entries yet.

deviantID

NekoCalista's Profile Picture
NekoCalista
cal
Artist | Hobbyist | Traditional Art
Antarctica
Life? It's a constant fight between who you are and who you want to be.
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
Flagged as Spam
:iconnekocalista:
NekoCalista Featured By Owner Oct 16, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Go die
Reply
Flagged as Spam
:iconnekocalista:
NekoCalista Featured By Owner Oct 16, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Are you one of them pussies who go making alt accs and shit talk people on them cause theyre too fucking scared that theyre precious reputation will be damaged? Or cause theyre too much of a coward? Seriously tho, youre fucking sociey trash.
Reply
(1 Reply)
:iconvinnabelle:
Vinnabelle Featured By Owner Sep 3, 2016  Hobbyist Digital Artist
Leggy 
Reply
:iconsupertest4ever:
SuperTest4EVER Featured By Owner Sep 2, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I appreciate the watch. I really do. Maybe we could become friends or something?
Reply
:iconnekocalista:
NekoCalista Featured By Owner Sep 2, 2016  Hobbyist Traditional Artist
No problem ^^ And sure why not c:
Reply
:iconsupertest4ever:
SuperTest4EVER Featured By Owner Sep 2, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I might have a small problem, though: I can't start the conversation first.
Reply
:iconarven92:
ARVEN92 Featured By Owner Jul 8, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for the watch :)
Reply
:iconnekocalista:
NekoCalista Featured By Owner Jul 8, 2016  Hobbyist Traditional Artist
You welcome! Thanks for the note ♡
Reply
Add a Comment: